pühapäev, 27. juuli 2014

Oh päike päike, tule palun pilve tagant välja - päev 40

Täna on meie viimane päev Zanzibaril, enne kui hakkame kodu poole liikuma. Kuna eilne bassu ääres lebotamise plaan läks aia taha, sest päike otsustas ennast meile mitte näidata, siis lootus oli, et ehk läheb täna selle päikesega veidi paremini.

Hommikusööki nautides tunduski see olukord päris lubav. Päike piilus pilvede tagant päris tihti ja oli lootust, et lükkab taeva päris selgeks. Täitsa kell 9 ei viitsinud ma veel peesitama minna, seega nautisin veidi aega interneti rõõme ja ca 10 aeg ühinesin Maritiga ehk läksin ka bassu äärde. Päikest oli, aga pilvi oli ka ja neid viimaseid tuli muudkui ainult juurde. Kella 11ks oli taevas ühtlaselt hall ja päikest võisime vaid ette kujutada, aga kuna me seal juba pikutasime, siis minema ei viitsinud ka minna ja "nautisime" pilvi.

Meie rõõmuks päike siiski nii õel ei olnud meiega ja peale kella 1 näitas ennast meile üha sagedamini ning poole 3ks oli taevas täiesti sinine. Mmmmmmõnus - lõpuks ometi. Ma saan aru, et teie seal kodus vist ei taha hetkel päikesest midagi kuulda, sest olete kuumarabanduse äärel, aga meile siin on see päike päris tore vaheldus. Ei taha ju aafrikast päris albiinona ka kodumaale naasda.

Mingi hetk tundsin, et mulle aitab ja hakkan vaikselt keedetud vähiks muutuma, seega läksin tuppa ja nautisin jahutavad dushi ning võtsin pokaali külma valget veini. Elu oli taas ilus. Mingi hetk sai ka Maritil päikese käes vedelemisest küll ja tuli ka tuppa. Minul oli siis juba aeg sammud baari poole seada - nagu iga õhtu kombeks :D Kui Marit sinna järgi tuli, oli ta mus tõsiselt pettunud, et nii nõrgalt esinen - nimelt oli mul laual vaid pudel vett. Aga selle vea parandasime kiirelt ;)

Õhtusööki nautisime taaskord meie "kodurestoranis" kuhu päeval käisin ekstra reserveeringut tegemas. Ja peale seda asju pakkima. Kuna meie lennul Zanzibarilt Dar'i on lubatud pagas vaid 15kg, siis viskasin kõik mittevajaliku ja ka mõned riided minema ning tõstsin vähegi raskemad esemed käsipagasisse. Ma arvan, et mu pagas on endiselt ülekaalus, aga noh, vast ikka lastakse läbi või siis halvemal juhul maksan midagi juurde, sest rohkem ma midagi ära visata tõesti ei soovi. Aga tundub, et kõik on pakitud! Head ööd! :)