laupäev, 19. juuli 2014

Teine päev mäel (P29)

Öö oli külm ja pikk. Ametlik äratus pidi olema 6:30, aga reaalsuses ajasime ennast püsti juba 6:20. Pakkisime ennast ronimiseks sisse, panime seljakotid valmis ja läksime hommikusöögile. Brrr, õues oli ikka veel maru külm, aga taevas oli selge, seega oli lootust, et kohe-kohe läheb soemaks.

Sööma peab siin palju. Alustuseks toodi puder ja peale seda veel english breakfast. Kui kõht täis, siis tehti hommikune tervisekontroll. Kuigi eile õhtul olid näitajad väga-väga head, siis hommikuks olid need lausa super head! Giid oli rahul ja ütles, et Simba Team jõuab tippu. Simba team'ks ristis ta meid eile, kui me kõige esimesena laagrisse kohale jõudsime :)

Ca 8 aeg asusimegi teele. Rohi oli veel jääs, aga päike juba soendas vaikselt. Võrreldes eilsega oli teekond märksa järsem ning turnimist oli ikka korralikult. Vahepeal tuli isegi nelivedu käiku lasta. Täna avanesid meie teekonnal ka imelised vaated - täitsa tore tundub see mägironimine ;) Kokku turnisime 4h15min ja selle ajaga läbisime vaid 4,2km ja tegime vaid 7400 sammu. Ronimist alustasime 3100m pealt, tõusime 4100m-ni ja siis laskusime 3840m-le, kus asub meie tänane laager Shira Cave.

Laagrisse jõudes sõime lõunat ja siis magama. Kell 4 aeti meid üles ja oli aeg teed/kohvi juua ning siis veel üks väike ronimine teha. Seda ikka selleks, et kõrgusega paremini kohaneda. Kui ronimast tagasi laagrisse jõudsime, siis otsustasin, et sõbrunen ka meie tiimiga ja võtsin istet Caspari ning Bo seltskonnas. Mõne aja pärast ühines ka Marit meiega. Meie tiim koosneb muideks 10 inimesest: 2 giidi, 1 kokk ning 7 porterit. Iga porter kannab 20kg üldiseid asju + kogu enda tarbeks vajaliku. See on ikka uskumatu - pole ime, et nad nii peenikesed on. Suutsime ka tiimi ilusti pildile saada, kuid nimedega on raskusi.

18:30 õhtusöök ja peale seda jälle tervisekontroll. Simba team on endiselt tugev ja terve - näidud kõik suurepärased. Siiani oleme ilusti suutnud kõrgusega kohaneda. Enesetunne on 10/10. Kui ainult vaid nii külm poleks...